tisdag 22 juni 2010

louiseE

just nu sitter jag här och lyssnar på Melissa horn. Igen. <3
under dagen har jag knappt gjort ngtting, bra louise, men jag har ialf varit ute lite ^o^ fantastic. bestämde även igår att mobilen ska vara av, typ ett tag av dagen, eftersom att jag bara lyckas skapa problem hela tiden... så sammanfattning, denna sommaren började med att jag verkligen inte mår bra, blir sjuk och känner att livet inte riktigt är som det ska vara just nu...

nu blir det nog sängen, och försöka att kunna somna, efter att ha somnat 3 igår.. :(
puss louise.

ps;! Imorn eftermiddag till torsdag eftermiddag, blir det Hanö. hoppas att det hjälper mig lite.
sees.


saknar dig soulmate. oh du, jag älskar dig mest. <3

1 kommentar:

  1. krya på dig och hoppas allt ordnar sig. <3
    saknar och älskar dig med soulmate, enormt mkt <3

    SvaraRadera