torsdag 1 juli 2010

torsdag

Försov mig igen -.-, pga utav en mobil på ljudlöst... hahah typiskt.
dagen har varit jätte fin, ialf på eftermiddagen då jag var med Frida & Cecilia på glassbåten ^^ sen satt vi i hamnen och vänta på mr love, och strax efter kom bella och Amelia gående :D mkt trevligt! så efter ett tag av schteek och jagande av änder körde jag min snygga moppe hem. (Y) men nu planerar jag min kväll, med en skål med jordbubbar, vid datan, efter en mysig middag vid familjen. vi hörs puss.
Louise.

- min farmor vill att jag ska klippa mig, hahahah, medans min syster säger att mitt hår är perfekt. xD :)
Och du jojo, jag brukar sitta vid brors data nu för tiden och det är därför jag inte lägger upp bilder, men ska bättra mig! ;) <3




1 kommentar:

  1. Hejhej du, tänkte bara säga att min syster har very nice haircut cut och den ska förbli så! ;D
    Tack för dagen(!), tror att "mister love" också hade det rätt najs -.^ <3
    /C

    SvaraRadera